Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

jangaso
Nedeľa Zdroj: www.facebook.com
 
Vara
Vara | 28.4.2015 17:47

Zaujimave, ze v rakúsku to nikomu nevadí. Teda okrem jednej slovenskej "p£niske".


Skaven
Skaven | 28.4.2015 18:07

v poho, kym bude otvoreny aspon jeden obchod v nedelu, je mi jedno ze vsetky ostatne budu zavrete


Walker Texas Rager
Walker Texas Rager | 28.4.2015 18:32

Nech si kazdy robi, ako chce, stat nech do toho nerype. Imho, ten dovetok o rodine, zbytocne si nasrali zakaznikov, ktori nie su chomikovi fanklub :))


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 18:46

Ak take vysvetlenie moze niekoho nasrat, tak nech vyhlada odbornu pomoc, ta ja k dispozicii aj v nedelu :-) Co je na tom zle ak niekto uprednostnuje svoju rodinu pred obchodom, klobuk dolu pred takym obchodnikom ktory vie, ze investicia do rodiny nie je len o financiach, ale ze rodine treba venovat aj svoj cas, ten ziidane peniaze nenahradia. Nie som v chromikovom fanklube a predsa by som take vysvetlenie prijal s pochopenim, lebo mem tiez rodinu. A ty walker ako?


| 28.4.2015 18:47

Myslím že títo ľudia iba "vykopávajú otvorené dvere". NIKTO im neprikazuje mať v nedeľu otvorené, tak neviem prečo to takto otrieskavajú o hlavu svojim zákazníkom.

A mimochodom, pre mňa je "pre rodinu" určený každý deň, nie iba ten ktorý mi predpíše niekto v manuáli.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 18:52

takze ty nechodis do prace anonym, ked sa dokazes cele dni venovat rodine ale to si kazdy dovolit nemoze, nie sme na to dost siroky. a nemas pravdu ze nikto neprikazuje mat v nedelu otvorene skus sa opytat predavaciek pocnuc veducim az po dokladaca tovatu pracujucich vo velkych obchodnych retazcoch ci maju na vyber a zvlast v oblasti kde je 30% nezamestnanost.


| 28.4.2015 18:53

A je zaujímavé, že od otvorenia trhu a podnikania prešlo cca 25 rokov, ale AŽ TERAZ začal niekomu vadiť nedeľný predaj. Kde boli tí ľudia doteraz? Niekde v jaskyni? A čomu "vďačíme" za ich náhle prebudenie?

Podobne, ako doteraz nikomu nevadila metalová hudba, tak zrazu minulý rok začali konzervatívci bojovať proti jednému z metalových festivalov (Gothoom).

Kde sa to v tých ľuďoch zrazu berie?


JG
JG | 28.4.2015 18:53

Walker to kazdy ako chce si mam vysvetlit tak,ze ak predavacka chce, v nedelu necha zatvorene?:) Alebo ze clovek moze v nedelu vykopnut dvere na urade a vybavit si co ptorebuje?:) Niektorych mozno nasrali a niektori sa mozno nad tym zamysleli:))

Ty co myslis (meno mi neukazuje), spytaj sa predavaciek, kolko z nich chce mat v nedelu otvorene, resp. si mozu povedat, v nedelu nejdem;) A ano da sa na to pouzit argument, nemaju robit predavacku v takom obchode, co ma v nedelu otvorene...


| 28.4.2015 18:55

Ali a ty nie si anonym? Alebo je to tvoje skutočné meno?

Rodine sa venujem po práci. Neuveriteľné, ale zvládam to. Asi začnem dávať nejaké lekcie.

A áno, majú na výber.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 18:57

O tom sa hovori cely ten cas, to ze ty si to nezaregistroval uz nedokaze nikto zmenit. Mozno to niekto zacal hovoit viac nahlas. Nemaju snad dotknuti dozadovat sa svojich prav, preco to najliberalnejsim ochrancom ludskych prav prekaza? Kde sa to v tych liberaloch zrazu berie.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 19:00

Anonym a ako som ta mal pomenovat? Takze ty si myslis, ze venovat sa rodine par hodin poobede staci, opytaj sa deti ci by nechceli ist aj na celodenny vylet do prirody a pod, teda viac ako trikrat do roka pocas dovolenky.


JG
JG | 28.4.2015 19:01

"je zaujímavé, že od otvorenia trhu a podnikania prešlo cca 25 rokov, ale AŽ TERAZ začal niekomu vadiť nedeľný predaj" je pre mna dvojnasobny blud, nakolko urcite sa neda len tak jednoducho porovnavat tato otazka napr. v roku 1991 a v roku 2015 (v sucasnoti to je x nasobne rozsirenejsie) a urcite nie je pravda ani to, ze to niekomu zacalo vadit uz teraz. Ja si pamatam ludi co na to nadavali od zaciatku, ze to nie je fer voci predavacom.


JG
JG | 28.4.2015 19:02

az teraz


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 19:03

anonym "A ano maju na vyber." Ved hej Hamletovska otazka tu je vzdy "Byt ci nebyt?"


Skaven
Skaven | 28.4.2015 19:08

keby len predavacky, ale co taki moderatori v radiach, banasova by vedela rozpravat, od 6.rana cele tyzdne, ajcez vikendy...
zelezniciari v jegiojet, piloti, autobusari, vsecko bych zakazal v nedeli delat, sak v Knihe sa pise, ze 7. den treba sunky valat


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 19:13

To by nebol liberal Skaven aby nevyuzil prilezitost ukazat ako on bojuje za ludske prava a moznost volby.

Popravde nezastavam univerzalny zakaz nedelnej prace, ale skutocne by to nemalo byt pre nikoho ani povinne. Teda ked uz to dako opatrit, tak hoci by to bol tazky oriesok, urcite by som siel cestou aby zamestnavatel nemohol nikoho nutit v nedelu pracovat, urcite sa vzdy najde dost ludi co si zvolia prave pracu v nedelu trebarz za priplatky a pod, ale v zakoniiku prace by trebalo ustanovit, ze zamestnavatel nesmie zamestnancov zaradovat na nedelne zmeny bez ich suhlasu a tiez ich nesuhlas nemoze byt dovodom na sankcie alebo povazovany za porusenie pracovnej moralky, ze sa na ochotu pracovat v nedelu nesmie pytat pri pohovore a pod.


Skaven
Skaven | 28.4.2015 19:27

Alli, preco prave nedela? preco nie volitelne 2 dni? preco nie 3? kazdy kolko chce, a kolko chce dostat penazi. stale, uz 2000 rokov za sebou tahame otrocku gulu nejakych prikazov, ktore si vytiahli z nosa niekde v zaprdenej pusti


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 19:40

A preco rovno neprestat chodit do prace vobec? Nedela je v nasom regione tradicne dnom oddychu, ked ti to prekaza, tak si trebarz bojuj aby bola volna streda, zatial je verejna objednavka od dotknutych na nedelu. Keby sme boli v regone kde chcu ludia volny piatok alebo sobotu, tak by som nic nenamietal, no to ze je to prave nedela dava aj signal privandrovalcom, ze tu mame dake zauzivane pravidla a tak ako sa nasinec v cudzine napr. v moslimskom svete respektuje ich obycaje, tak u nas vyzadujeme aby sa ktokolvek kto chce prist sem s respektom uznaval nasu kulturu. Lebo jedno je iste liberalizmus ked vykoreni nase tradicie a kulturu tak vytvori priestor pre inu a zatial sa javia veci tak, ze prave ta moslimska uz sa do europy tlaci na uvolnene pozicie a paradoxne prave ta nie je k liberalom vobec naklonena.


Skaven
Skaven | 28.4.2015 20:02

zatial je verejna objednavka od dotknutych na nedelu
kde?
ja som ziaden strajk predavaciek nevidel, ty ano?


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 20:32

Peticie sa podpisuju. Su aj viacere obcianske zdruzenia ktore to maju vo svojej agende a aj niektore politciek strany to sikovne vedia pouzit vramci predvolebnych slubov, takze zaujem verejnosti a dost sirokej tu je zjavny. Je uplne jedno ci ty si v obraze. Ja sa tiez nezaujimam o to, ze dake polovne zdruzenia trebarz presadzuju zmenu lovnej sezony na vysoku, ale to este neznamena, ze taky zaujem nemoze existovat.


vlado
vlado | 28.4.2015 20:58

1. zákon prikazujúci pracovať v nedeľu neexistuje
2. čo mám známych, o prácu cez víkend je boj, majú potom väčšie platy
3. ak sa niekomu nepáči chodiť do práce v nedeľu, môže si nájsť iné zamestnanie. ja som to tak spravil a nemôžem sa sťažovať
4. ten plagátik tam asi nedali predavačky, ale majiteľ. nechápem čo je na tom čudné že v nedeľu zatvoril, ja svoj obchod neotváram ani v sobotu a necítim potrebu to oznámiť a ešte aj zdôvodňovať


| 28.4.2015 20:59

A koľko ľudí je takých čo robia aj v nedeľu? Povedzme že je to X. Koľko z nich je predavačiek v marketoch? Povedzme že 0,01X. A koľko z nich je takýchktorým to vadí? 0,0001X?

Uvediem ďalšie povolania (neesenciálne pre chod spoločnosti ako nemocnice, energetika, polícia atď):

šoféri autobusov, vlakov, taxíkov
obsluha čerpacích staníc
ľudia pracujúci vo fabrikách s nepretržitou výrobou
ľudia pracujúci v historických pamiatkach
ľudia pracujúci v športových strediskách
ľudia pracujúci v občerstveniach, reštauráciách, cukrárňach
ľudia pracujúci v ubytovacích prevádzkach
ľudia pracujúci v divadlách, kinách, galériách, zoo
ľudia pracujúci v IT a telekomunikáciách ako administrátori, helpdesk
...
...
...

Prečo nebojujete aj za nich? Veď každá skupina týchto ľudí je porovnateľná ba možno aj väčšia než zamestnancov takých obchodov, ktoré majú otvorené aj v nedeľu.

Prečo by ťa nemali v nedeľu vykopnúť z hotela, prečo by ti mali v nedeľu navariť v reštaurácii, prečo by ťa mali nedeľu pustiť do zoo, prečo by mali ísť nedeľu spoje MHD, prečo by mali v nedeľu hrať v kine film?

Prečo? Pretože toto nie je boj za predavačky, ktoré (ako písal Skaven) sa k tomu samotné neprihlásili. Pretože ide iba o obyčajný sprostý IDEOLOGICKÝ BOJ. Nič viac, nič menej.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.4.2015 21:13

Pokial viem, tak pr. v Rakusku sa jedna sudruzka echtoliberalna neviem si stale zapamatat jej meno, ale vy uz viete :-) rozculovala, ze ani benzinky nie su otvorene.
A je mi jedno preco za to niekto bojuje, ked to skratka luda chcu tak som taky liberal ze na rozdiel od liberalov im v tom nemam dovod branit. Lebo sa ma to nedotyka. Tiez som za to aby ten kto dobrovolne chce mohol v nedelu pracovat, len nemas Vlado pravdu, ze ma kazdy moznost zmenit zamestnanie, su lokality kde su ludia radi ze vobec pracu maju. A podla mna jediny komu tu ide o ideologicky boj su prave liberali, silomocne sa snazia zakazat nabozenstvo ale aj to uz tu bolo a dopadlo to velmi zle, dodnes to vsetci pocitujeme.

https://www.youtube.com/watch?v=CJ81xkUnfUY


| 28.4.2015 21:36

Skús odpovedať, prečo tak nebojuješ aj za ľudí z iných profesií. Napríklad vodičov z MHD, alebo čašníkov a kuchárov z reštaurácií. Sú vari menejcenní?

A ešte nám vysvetli, ako ťa vyzvali predavačky z obchodov aby si bojoval práve za ne.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.4.2015 21:48

Myslienka boja za "oslobodenie" ludi pracujucich v predajniach je dost pokrytecka.

Totiz volnu nedelu by mali mat len ludia v predajniach ale uz nie zamestnanci rovnakeho obchodu ktori pracuju vo velkosklade.

Cize ten kto nie je (tak casto) na ociach ten moze (musi) makat soboty+sviatky bez vynimky.


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 28.4.2015 21:50

Ali, Ty blbeček nekonečný, nikto teraz zákonom nenúti nikoho precovať v nedeľu, nikoho slobodu tým neobmedzuješ.
Zákon, ktorý zakazuje prácu v nedeľu, by obmedzoval slobodu...


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 28.4.2015 21:59

Inak, tí, čo robili ten nápis, robia od pondelka do dobory 16 hodín?


vlc
vlc | 28.4.2015 22:02

Neberiem im to, je to ich vec, či budú robiť alebo nie. Ale ten dodatok o rodine je nechutný.


| 28.4.2015 22:10

Tie vety "Dovoľte aby sme aj my mohli byť so svojimi rodinami. Ďakujeme." sa snažia navodiť dojem, akoby im niekto to právo upieral. Ukážkový "strawman falacy".


vlado
vlado | 28.4.2015 23:55

ali, ano maš pravdu, su take lokality. takže im pomôžeme tak, že im zoberieme pracu cez volno a nedovolíme im privyrobiť si?
kedy si bol naposledy v nedeľu niekde v meste ali? šak je všetko pozatvarane, otvorene su len obchoďaky. to si majú všetky predajne nalepiť toto na dvere? toto je typicka demagogia, vyvolavanie falošnych emocii, a taky truľovia ako ty hneď na to skočite, sa nečudujem že fico ma 40% ked ta niekedy čitam, boha som sa nasral, škoda slov na teba...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader