@JG: Sekera ma pravdu: 2+2 je 4. A keď polienko nechce ostať polenom, tak sa to bude musieť rýchlo snažiť pochopiť… Jeden učiteľ-myslím vysokoškolský- dal rozhovor a uviedol jasne: matematika ZŠ sa má napriek rôznym výukovym metódam stať nakoniec nástrojom, ktorý ma poslucháč dokonale ovládať, lebo na VŠ nie je možné strácať čas čakaním na žiakov zápasiacich s násobilkou do 100…
Nádherná ilustrácia
nj, bodaj by vsetci ucitelia boli taki...
Keby mi učyteľka poljala hlavu vodov tak ju zayebem.
Aka to idylka. Len by som to premenoval na "Krasa ucenia ako si ho predstavuje student prveho rocnika pedagogickej fakulty"
realita je skôr takáto :D https://eduworld.sk/___images/cl_migr/skola-sekera_1414408214.jpg
Dnes môžeš zalievať ako chceš, j tak im tam vyrastie mariša.
V Slovenskej realite by tam mal byť veľký hajzel plný proruských hovien a konšpirácií a malé nočníky by odhádzali s vlastným malým hovienkom.
@JG: Sekera ma pravdu: 2+2 je 4. A keď polienko nechce ostať polenom, tak sa to bude musieť rýchlo snažiť pochopiť… Jeden učiteľ-myslím vysokoškolský- dal rozhovor a uviedol jasne: matematika ZŠ sa má napriek rôznym výukovym metódam stať nakoniec nástrojom, ktorý ma poslucháč dokonale ovládať, lebo na VŠ nie je možné strácať čas čakaním na žiakov zápasiacich s násobilkou do 100…
Moji učitelia boli do jedného imbecili
Mozno preto ze si sa k nim choval ako hovado :)