Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
jangaso
Dva pohľady Zdroj: www.facebook.com
 
mj
mj | 21.11.2021 13:24

ale anoooo, vidime v praci, v obchodoch a na namestiach ako neockovani partizani dodrziavaju pravidla ....


piol
piol | 21.11.2021 13:28

Dva pohľady. Pri ľavom je dole uvedený zdroj, a teda je tam predpoklad že ide o seriózne informácie. Vpravo (prečo asi?) zdroj chyba a teda je tam predpoklad že ide o demagogický počin ktorého účelom je 1. zasierať gulas.sme.sk kojotinami 2. kopnúť si do odborníkov 3. (tradične) dokázať úroveň autora príspevku. Ale každému podľa jeho gusta...


JG
JG | 21.11.2021 13:50

@mj ale však jasné, že je to kombinácia jedného z druhým a oba obrázky sú zavádzajúce. Ale mňa "baví" sledovať ako sa ľudia z oboch pohľadov obviňujú navzájom a pritom pravda je niekde uprostred.

@piol no prečo asi vpravo nie je zdroj, však je evidentné, že ide o ten istý obrázok ako je vľavo, len je upravený :D ale exkluzívne pre teba


T-Bone
T-Bone | 21.11.2021 14:01

Najlepšia je tá časť napravo: "Neočkovaní, všichni testy, karanténa" 😄😄😄. Tak určitééé. Je zaujímavé, že tých, ktorí sú očkovaní aj napriek "extra voľnosti" nevidíš v skupinkách "šťať proti vetru". Ale tí, ktorí oduševnele odmietajú vakcináciu alebo proti nej bojujú sa neustále zgrupujú (asi to potrebujú) a z ničoho si nerobia hlavu. Veď aj percentá s/bez na nemocničných lôžkach hovoria za všetko.


JG
JG | 21.11.2021 14:13

@T-Bone tak tu u nás sú očkovaných vidím plné reštiky, diskotéky, koncerty :) Teda videl som , neviem či sa to nezatrhne všetkým... A tohtotýždňová štatistika z môjho bezprostredného okolia 3 pozitívny zaočkovaní, 2 nezaočkovaní.

Prekvapili ma dve veci:
1. všetci traja zaočkovaní mali podobný priebeh ako tí nezaočkovaní t.j. 2-3 dni brutal teploty...
2. staroslivosť lekárov o liečbu tých chorých čo sa pošlú domov do karantény je blízka nule...


Ehmm
Ehmm | 21.11.2021 14:17

Ešte vytvorte treti obrázok z toho prvého, že kolky skončia v nemocnici.
Lebo keby boli všetci očkovaní, tak vlastne by nemuseli ísť do karantényockovani, keďže by ti, ktorých nakazia, mali pezproblemovy priebeh. Stačilo by, len keby sa nestretávali nejaké tri dni so staršími ľuďmi.


Ehmm
Ehmm | 21.11.2021 14:19

A tiež tam chýba údaj, že karanténa pre ockovaneho je nutná výrazne nižšia, lebo nie že menej šíria, ale aj kratšiu dobu. Tak možno 5 dní by stačilo.


JG
JG | 21.11.2021 14:32

@Ehmm áno, očkovanie znižuje šancu hospitalizácie, ale zasa nie je dobré navodzovať dojem že by boli pomaly prázdne nemocnice, lebo práve tí rizikoví zaočkovaní čo tomu uveria že sú vďaka očkovaniu úplne v poho na to môžu v konečnom dôsledku doplatiť... Toto sú napr. oficiálne čísla z ČR z obodbia od 08. 11. - 14. 11.


ja-som ja
ja-som ja | 21.11.2021 15:00

Obrázok je pičovina a uploader to buď vie, alebo je debil.


JG
JG | 21.11.2021 15:06

@ja-som ja uploader vie, že obrázok (t.j. obe polovice) sú iba teoretická pičovina ale ako som už písal vyššie, celkom sa bavím na tom, ako sa zástancovia oboch obrázkov na fb vadili :)


JS
JS | 21.11.2021 15:35

@JG Môžeš nám Ján Sašo ukázať čo i len jediného očkovaného v rizikovej skupine ktorý by tvrdil, že je očkovaním 100% chránení pred vírusom? Všetci očkovaní si plne uvedomujú že očkovanie nemá 100% ochranu a každý ma iné množstvo protilátok. Rovnako si uvedomujú, že vakcína nie je určená na Delta variant čo znižuje ešte je účinnosť. Zato poznám osobne mnoho neočkovaných v rizikovej skupine čo si myslia, že majú super imunitu a covid zvládnu.. traja to zatiaľ čo viem nezvládli... skús nám Ján SaŠo keď sa hráš so štatistikami vyrátať z tvojich krásnych čisielok ako funguje vakcína ak v skupine 70-79 ročných sa z 857 neočkovaných nakazených dostalo na JIP 76 a z 2555 neočkovaných len 74 na JIP... kedže nemáš čas lebo musíš vytvárať a šíriť propagandu proti očkovaniu tak ti to vyrátam Neočkovaných skončilo na JIP 8,9% z očkovaných len 2,9% čo znamená že v 70-79 majú 3krát väčšiu šancu prežiť ako neočkovaní


JS
JS | 21.11.2021 15:35

@JG Môžeš nám Ján Sašo ukázať čo i len jediného očkovaného v rizikovej skupine ktorý by tvrdil, že je očkovaním 100% chránení pred vírusom? Všetci očkovaní si plne uvedomujú že očkovanie nemá 100% ochranu a každý ma iné množstvo protilátok. Rovnako si uvedomujú, že vakcína nie je určená na Delta variant čo znižuje ešte je účinnosť. Zato poznám osobne mnoho neočkovaných v rizikovej skupine čo si myslia, že majú super imunitu a covid zvládnu.. traja to zatiaľ čo viem nezvládli... skús nám Ján SaŠo keď sa hráš so štatistikami vyrátať z tvojich krásnych čisielok ako funguje vakcína ak v skupine 70-79 ročných sa z 857 neočkovaných nakazených dostalo na JIP 76 a z 2555 neočkovaných len 74 na JIP... kedže nemáš čas lebo musíš vytvárať a šíriť propagandu proti očkovaniu tak ti to vyrátam Neočkovaných skončilo na JIP 8,9% z očkovaných len 2,9% čo znamená že v 70-79 majú 3krát väčšiu šancu prežiť ako neočkovaní


Luqi
Luqi | 21.11.2021 15:36

JG, čo to trepeš. Ved sám si poslal štatistiku z ČR. Ak by boli všetci zaočkovaní, tak by sme mali kapacitu nemocníc naplnenú možno na 30% a nie na 90% ako máme teraz. 30% je dosť veľká pohoda.
Veď počkajme týždeň a nemocnice budú plné a potom tí další sa budú dusiť a umierať doma. Vďaka nezaočkovaným.
Mne osobne je to jedno, nezaočkovaní nech kludne umrú ked si to vybrali. Len bohužiaľ na to doplácajú všetci ostatní, čo potrebujú inú zdravotnú starostlivosť.


vlado
vlado | 21.11.2021 16:03

na ľavo očkovaný nakazí dvoch, na pravo už piatich. JG som rád že sa bavíš, šak aj my na tebe.


mahalebka
mahalebka | 21.11.2021 16:05

Cim rychlejsie nechame neockovanych zomriet tym rychkejdie sa vratime k normalnemu zdravotnictvu. Fuck neockovanych fakt srat na nich


Maarty
Maarty | 21.11.2021 16:06

JS: ... Všetci očkovaní si plne uvedomujú že očkovanie nemá 100% ochranu a každý ma iné množstvo protilátok. Rovnako si uvedomujú, že vakcína nie je určená na Delta variant čo znižuje ešte je účinnosť. ...

A teraz tu o karkulke. polovica az dve tretiny ockovanych z mojho okolia sa az do nedavna chovalo tak, ako keby ich po ockovani magicka aura chranila pred vsetkym vratane autonehod. Este v septembri v MHD:
-"dajte si rusko"
-"a naco, ja som ockovana"


ja-som ja
ja-som ja | 21.11.2021 16:25

@ Maarty, ja mám skôr také skúsenosti s neočkovanými, čo bez rúšok bliakajú o osobnej slobode a nezákonnosti opatrení proti covidu.
Ja som Covid prekonal, vo štvrtok som bol na tretej dávke očkovania, kde treba, tak nosím rúško alebo respirátor. Ale odmietači očkovania vo veľkej väčšine nedodržiavajú žiadne opatrenia. Pozrite sa len na zábery z rôznych zhromaždení, protestov a demonštrácií z poslednej doby. Koľko ich bolo bez rúšok? Veľmi pochybujem, že očkovaní išli na zhromaždenie Smeru, Republiky alebo Kotlebu.


ja-som ja
ja-som ja | 21.11.2021 16:27

Ale Nepochop, ja som si myslel, že všetci očkovaní z tvojho okolia zomreli.


| 21.11.2021 16:40

@nepochop, opat som ti naletel. Donutil si ma pozriet na portugalske statistiky, hoc som dopredu tusil, ze dristas. Cize pred tyzdnom tam mali 40ludi/100tis v nemocnici zatialco u nas bolo 450ludi/100tis. Ich vrchol bol vo feb, nejakych 650 podobne ako u nas. Dnes maju teda 2x viac zaock. ludi a 10 x menej v nemocnici.


bezmenny
bezmenny | 21.11.2021 16:56

A graf ako sa siri ludska sprostost nemas? Lebo take deti aj dospeli sa bezne testuju aj ked su ockovani... to len blbi su neockovani a netestovani... a to nehovorim este o IQ testoch.


Xytrolin
Xytrolin | 21.11.2021 17:00

@JG: Tak nie, obrázky nie sú rovnocenne! To je práve na tom tá nebezpečná dezinformacia! Obrázok vľavo je doložený zdrojom a číslami, a bohuzial ho dokladuje aj realita z nemocníc. Nie, pravda neleží uprostred.


Ehmm
Ehmm | 21.11.2021 17:02

Nepochop, hovorili že priemerný vek neočkovaných v nemocniciach je 60 rokov a priemerný vek ockovanych 70r.
Pričom musíš rátať s tým, že počet 70 tnikov je v populácii menej ako 60.
Plus údaj, že neočkovaných sú kľudne aj mladí, zdraví v nemocnici a umierajú, medzi ockovanymi sú v nemocniciach len takí, čo majú vyšší vek a k tomu pridružení inú chorobu, čo v takom veku je bežnejšie.
Plus tu píšeš aj sám, že koľko ľudí je neočkovaných v nemocnici kvôli kovidu. Ale nie je tu žiadna diskusia o Tom, koľko ľudí ockovanych je v nemocnici kvôli očkovaniu. Taká otázka ani nepadne. Áno, sem tam má niekto vedľajšie účinky pri tej astre, ale je to pár ľudí. Sám píšeš, že nakazených je aktuálne 100000 a z toho len 3000 v nemocnici (tí čo v bolesti čakajú na inú operáciu a nedočkajú sa a zdravotný personál by to číslo nepovažovali za "len"), ale ockovanych je cez 2mil. a úmrtí 7 (áno, sú to mladší ľudia, ale na kovid určite zomrelo viac ako 7 mladých ľudí) a v nemocnici kvôli tomu snáď nikto. A celkovo možno do 100 ľudí skončilo v nemocnici.
Takže matematika pre 4r základnej školy.


mj
mj | 21.11.2021 17:53

Nepochop Portugalsko je asi take velke ako Slovensko. Oni maju stovky ludi v nemocnici my tisicky , trba ti vysvetlit vyznam slova "tiez" ??? A kedze neustale klames a vymyslas si, budem rovno predpokladat, ze zavadzanie opatreni v Portugalsku patri do tej kategorie.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 21.11.2021 17:54

@nepochop: paradox je, ze na jednej strane je ten stat zly, lebo zavadza opatrenia a na druhej strane hovoria ti isti, ze stat je na vine ked nemocnice nestihaju. A znova ti isti neurobia nic konstruktivne, len su stale proti vsetkemu. Smutna doba.


mj
mj | 21.11.2021 17:55

A aby sme nekecali len tak do luftu https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.20.21262158v1


ja-som ja
ja-som ja | 21.11.2021 17:58

Správne Nepochop, je to chyba štátu. Mal zaviesť povinné očkovanie proti covidu už v lete. Potom by sa dalo predísť súčasnému stavu v nemocniciach.


Ehmm
Ehmm | 21.11.2021 18:05

A kto vytiahne to, že Pellegrini bol minulý rok proti opatreniam? Dnes vyhlasoval, že treba spraviť Lockdown.
Nepochop, nie si Pellegrini? Máš presne tie isté reči.


| 21.11.2021 18:16

@nepochop a co bol teda tvoj argument s Portugalskom? Ze vobec su ludia v nemocnici i pri tak vysokej zaockovanosti? 200ludi dokopy? Ale ty mas kamaratov v pohrebnictvach, ktori si pred desiatimi mesiacmi nevsimli vacsi nez obykly pocet umrti.


Xytrolin
Xytrolin | 21.11.2021 19:01

Áno, to sme asi v Nitre na cintoríne tie chladiarenské nákladiaky zle pochopili. Nešlo o pohreby , ale o exhumacie! :O


flanker
flanker | 21.11.2021 19:14

Podla tvojej teorie sme po dvoch plosnych testovaniach mali byt 2. najlepsi. Akurat sme obsadili prave opacne prve priecky. Kde bola chyba?


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader