Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

jangaso
V škole Zdroj: www.facebook.com
 
salamoon
salamoon | 13.4.2021 23:46

nie, nerozumie tomu dobre....


Hovado
Hovado | 14.4.2021 05:30

Niektorí nikdy nič nechápu


tmiro
tmiro | 14.4.2021 07:19

PCR nepotvrdil, že to nemá. PCR nepotvrdil, že to má... Ak teda rozumiete, ako to myslim.


JG
JG | 14.4.2021 07:34

toto ale nechápem ani ja.... Načo sa vyhadzujú peniaze na testy, ktoré sú aj tak dobré na dve veci ako nám ukázali napr. celoslovenské manévre... Inak v ČR tie deti testujú dva krát týždenne aby mohli sedieť v škole s rúškami v rotačnom režime...


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 14.4.2021 08:10

Pretože v ČR majú tiež Slováka primiéra...


Nathanael
Nathanael | 14.4.2021 08:48

Teraz tu bol obrázok s tým ementálom... štatistika, štatistika, štatistika... zmyslom opatrení nie je, aby sa nikto nenakazil, ale aby sa nenakazilo príliš veľa ľudí naraz...


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 14.4.2021 10:11

V nemecku je to od zajtra takisto a nie je tu premier slovak. Tak uz prestante bluznit.
Ma to zmysel:
- aby sa vobec mohlo chodit do skoly (alebo je lepsie nech su decka furt doma?)
- lebo testy nie su 100%ne
- lebo testy zachytia az po urcitom case, ked uz dotycny moze byt infekcny
- lebo to deti mozu doniest do skoly z domu alebo od kamaratov

Preto je testovanie len doplnujuce opatrenie, nie jedine.


Daniel
Daniel | 14.4.2021 10:21

Presne preto sme tam, kde sme. V kazdom ohlade. Lebo (s)prosty lud nechape zjavne veci. Tu uz nepomaha ani mavnutie rukou.


JG
JG | 14.4.2021 11:49

@sarmantna teplaren ja zastávam názor, že práve tie nepresné testy sú jedno z najväčších ziel v tejto pandémii... Jednak mnoho ľudí v rámci opatrení znechucuje práve nasadzovanie a vynucovanie účasti na týchto testoch, rovnako mnoho "jednoduchších" berie ten test ako záruku, že oni sú v pohode,... Tie testovacie manévre sú za mňa vyhadzovanie peňazí do koša. Ono keď si človek pozrie krajiny kde sa s takýmto testovaním pracuje a krajiny kde také testovanie nepoznajú, tak výsledky sú plus mínus všade rovnaké... Mne to príde, že politici to nariaďujú iba preto, aby ľudia mali pocit, že aspoň dačo proti tomu robia...


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 14.4.2021 12:23

Cielene testovanie s jasnymi pravidlami a doplnujucimi opatreniami, kde sa aj jasne komunikuje, co znamena pozitivny ako aj negativny AG test, ma zmysel.

To, co prebiehalo na Slovensku doteraz, sa zmysluplnym testovanim neda nazvat.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 14.4.2021 23:44

@nepochop: Naco chodis k doktorovi a do lekarne, ty farma business.
Zer bylinky.


Vara
Vara | 15.4.2021 08:19

@nepochop, snad si sa pritom dobre napasol, lebo tvoje zmýšľanie nasvedčuje tomu ze seno zeries.


Radical
Radical | 15.4.2021 22:03

@sarmantna teplaren
"Ma to zmysel:
- aby sa vobec mohlo chodit do skoly (alebo je lepsie nech su decka furt doma?)"

A presne tomuto sa hovorí "false dilemma fallacy" (logický klam falošnej dilemy).


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 15.4.2021 23:00

@nepochop: na jake bylinky ste boli? v tomto case akurat tak na medvedi cesnak, aj ked pochybujem, ze na hornom povazi sa uz zazelenal.

@radical: ak to pravidelne testovanie pomoze dostat deti nazad do skol, tak v com vidis problem? alebo mas lepsi napad?


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 16.4.2021 10:28

Palec hore! Co je, prosim, to fialove?


Radical
Radical | 16.4.2021 22:32

@sarmantna teplaren Nie, falošná dilema je, že buď pravidelné testovanie + náhubky, alebo žiadna škola. Pretože existuje ešte tretia, úplne najlogickejšia možnosť, a síce normálna škola bez testov a bez náhubkov. A tak to malo byť celý čas, nielen (resp. nie až) teraz. Ale to doplašený covidista, čo potrebuje, aby jeho zdravie chránila vláda, nepochopí


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 16.4.2021 23:54

A aky by bol prosim ta vysledok? Ci virus si netrufa na skoloupovinne deti? Neviem, v ktorej krajine to tak je ako pises ty? Ale je jednoduchsie zatvarat oci a tvarit sa, ze sa nic nedeje. A ostatnym nadavat do splasenych covidistov.


Daniel

Daniel

sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 17.4.2021 11:43

Detom nic nehrozi ? Vies odkial? 1. nosia to domov, kde to rozsiruju a 2. aj ked mozno nemaju symptomy (tak ako potom rodicia vedia, ze su chore??) nevieme ake to ma dlhodobe nasledky - srdce, cukrovka, imunosupresivne ochorenia atd. Pripady uz boli.

Antivaxeri mudruju nad tym ake dlhodobe vedlajsie ucinky ma vakcina (neplodnost a autizmus), ale tu, pri skutocnej chorobe, vsetko zlahcuju.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 17.4.2021 16:41

Zomreli 3 miliony z 8 miliard vdaka (alebo napriek - preloz si to ako chces) obmedzeniam a opatreniam. Keby sa tomu nechal volny priebeh, tak by tych obeti bolo mnohonasobme viac.

A k tym skolakom - ano, sak nech idu do skoly, ale tiez s opatreniami a nie len tak ako keby sa nic nedialo.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 17.4.2021 17:20

Nie, ani v nemecku sa nechodi normalne do skoly. Od decembra do marca mali distancne vzdelavanie a od marca chodia na striedacku kazdy druhy den polovica deti s maskami do skoly.
Ale kazda spolkova krajina to ma trosku inak. Ale nikde by som to nenazval ‚normalne‘.


Daniel
Daniel | 17.4.2021 20:06

Všade bol, všetko videl, všetko pozná, všetko vie, napriek tomu nič nepochopil. A má k tomu príznačný pseudonym.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 17.4.2021 20:42

Ano, cerpam z oficialnych sprav, lebo sa podla nich musim riadit, kedze mam skoloupovinneho syna, ktory tu chodi do skoly.

Na facebook sa neda moc spolahnut...


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 17.4.2021 22:52

„ My doma skoro vobec nepozerame TV, nie to este spravy. „
Hej, potom to tak vyzera s tvojimi nazormi... Ale niekedy je prijemne zit v takej tej svojej bubline a nevsimat si realny zivot.


Daniel
Daniel | 18.4.2021 06:41

"lenze zakon je nad vyhlasku" - určite aj v čase núdzového stavu?


Daniel
Daniel | 18.4.2021 07:04

Lebo som z pravnickeho vykladu vyčítal toto:
"Uz­ne­se­nia vlá­dy vy­dá­va­né po­čas nú­dzo­vé­ho sta­vu ne­ma­jú po­va­hu práv­ne­ho pred­pi­su, ako by to bo­lo nap­rík­lad pri na­ria­de­niach vlá­dy (po­dzá­kon­ný práv­ny pred­pis), ale ide o iné ak­ty zve­rej­ňo­va­né v Zbier­ke zá­ko­nov Slo­ven­skej re­pub­li­ky. Tie­to iné ak­ty sú svo­jou po­va­hou roz­hod­nu­tia­mi vlá­dy vy­dá­va­ný­mi na zá­kla­de člán­ku 5 ods. 4 v spo­je­ní s člán­kom 5 ods. 3 písm. g) a h) Ústav­né­ho zá­ko­na o bez­peč­nos­ti štá­tu, čo pred­pok­la­dá aj Ústa­va. Te­da slo­ven­ský práv­ny po­ria­dok umož­ňu­je, aby vlá­da svo­ji­mi roz­hod­nu­tia­mi v ča­se nú­dzo­vé­ho sta­vu pria­mo ob­me­dzi­la zá­klad­né práva a slo­bo­dy v ne­vyh­nut­nom roz­sa­hu a na ne­vyh­nut­ný čas. Uve­de­ný práv­ny zá­ver potvr­dil aj Ústav­ný súd SR.

Za da­ných okol­nos­ti pre­to neob­sto­jí zá­ver, že by vlá­dou vy­da­né uz­ne­se­nia ob­me­dzu­jú­ce zá­klad­né prá­va a slo­bo­dy po­čas nú­dzo­vé­ho sta­vu bo­li nu­lit­ný­mi ak­tmi, te­da práv­ne ne­jes­tvu­jú­ci­mi a že by bo­li ako ta­ké pre oby­va­te­ľov Slo­ven­skej re­pub­li­ky ne­zá­väz­ný­mi."


Daniel
Daniel | 18.4.2021 07:15

Čo sa týka "reálneho života". Moji starí rodičia žili v čase 2.sv.vojny. V dedine prebiehal úplne normálny život. Pracovalo sa na poli, chodilo sa do kostola, ľudia sa rodili a umierali, ako v čase mieru. Ak by raz za čas nevideli nemeckého vojaka a počas oslobodenia im Rusi nevzali kone a dobytok, ani by nevedeli, že je vojna. V ich "reálnom živote" teda žiadna vojna nebola. Tak, ako v tvojom nie je žiadna pandémia. Takže mám brať "reálny život" mojich starých rodičov ako dôkaz toho, že vojna bol jeden veľký výmysel? A že štát vyhlásil vojnový stav svojvoľne a protizákonne?


Daniel
Daniel | 18.4.2021 09:54

Opakujem napísané - "Uve­de­ný práv­ny zá­ver potvr­dil aj Ústav­ný súd SR."


Daniel
Daniel | 18.4.2021 09:58

Najprv policajtovi povieš, že o ničom nevieš, lebo nesleduješ udalosti a potom píšeš, sa informáciám nedá vyhnúť. Buď si policajtovi úmyselne klamal, alebo klameš teraz.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader