Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

jangaso
Hriech Zdroj: www.facebook.com
 
Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 13.3.2019 12:38

Viete preco zeny po styridsiatke uz nehraju schovavacku?


mikchalus
mikchalus | 13.3.2019 13:42

no to by bolo muzmi naozaj strasne zle, keby az 90% z nich takto ...


mikchalus
mikchalus | 13.3.2019 14:26

no z tych duhovych lgbt nozno aj hej...


blackota
blackota | 13.3.2019 15:06

mikchalus> chapem, bratm, nic si z toho nerob, kazdy to mame inak :) ty to mas zrejme takto - "Elyria Catholic High School standout basketball players and twin sisters Ally and Abby" :)


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 13.3.2019 15:15

blackota - tak si nam vyjavil svoju predstavu, hlavne, ze sa ti ulavilo, no neprisudzuj to hned kazdemu, aj ked ta to prekvapi nie sme vsetci rovnaky, preto sa vravi "de gustibus non est disputandum"


blackota
blackota | 13.3.2019 16:11

ali> no ;) vies ze si zareagoval na urovni prekaraciek decka z materskej skolky? tak ale co ine sme cakali, ze? :)


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 13.3.2019 20:14

viem blackota - chcel som aby si mi tiez porozumel, zjavne to zabralo


blackota
blackota | 13.3.2019 22:13


mikchalus
mikchalus | 13.3.2019 22:42

HAHAHA, TO JE GOOOOOOOOOOOL. FANTAAAAAZIA, TO JE GOOOOOOOOOOOOOOOL. a teraz vazne... viete co je na tom najsmutnejsie ? ze ona je len vylestena nasadena tvaricka... za nou uz ciha schovany bolsevik stefunko.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 14.3.2019 07:47

Ten Stefunko ktory vysiel s Ficovej kolisky SDL, a jeho firmy su prepojene na Smer? Nuz ale koho bys is ako demokrat volil Mikloska a co ak je naozaj homosexual?


mikchalus
mikchalus | 14.3.2019 12:29

moja jasna volba bol uz odstupivsi pan vedec. o to viac ma stve, ze odstupil kvoli boslevikovej kobyle. strasne smutne.... vobec prvykrat som chcel volit uplne normalne a NIE zasa mensie zlo.


vlado
vlado | 14.3.2019 14:51

mikhalus: ano a koho pojdes teraz volit v prvom pripadne druhom kole?


argo
argo | 14.3.2019 18:59

Som tu správne na guláši alebo na zem a vek??


mikchalus
mikchalus | 14.3.2019 19:16

vlado: kedze mi zobrali moznost mojej volby, koho som naozaj CHCEL volit (vobec prvykrat bez zatatych ci skripajucich zubov ci privretym jednym ci oboma ocami) na ukor toho, koho by som nevolil nmaozaj nikdy, nikdy nikdy nikdy v zisdnom pripade tak som z toho strasne strasne strasne znechuteny a tak tentokrat vobec prvykrat (v historii vsetkych sk volieb) volit nepojdem. Ale z tych kandidatov mi je najblizsie Miklosko, aj ked je stale celkom dost daleko, ostatni su este ovela ovela viac vzdialeni. taky sukromny rebricek volitelnosti
0. Mistrik
1. Miklosko
2. Krajniak
tychto by som nikdy v ziadnom pripade nevolil, poradie potencionalnej skodlivosti pre sk spolocnost (nie osobna, ale politicka skodlivost): posledny je najnebezpecnejsi.
99999999994. Caputova
99999999995. Sefcovic
99999999996. Chmelar
99999999997. Kotleba
99999999998. Harabin
99999999999. Bugar


vlado
vlado | 14.3.2019 21:15

chod voliť dana, ten mi príde pre teba najvhodnejší


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 14.3.2019 21:48

Vlado - úprimne? Co ti šibe? To ma byť pokus o iróniu alebo sarkazmus, prisúdiť niekomu kto preferuje Mistríka, že môže voliť Dana?
Veď to nie je dobré ani ako vtip, ani ako urážka.

Ja som tiež chcel voliť Mistrika, ani Caputova nie je pre mňa úplne nevolitelna, vadí mi komu skladá ucty, lebo lavicu dlhodobo považujem empiricky za nebezpečnú. Takže mi zostal Mikloško alebo Krajnak nasleduje Caputova a ten zvyšok nie je hoden môjho času v deň volieb. Jedine Harabin by ma ešte zdvihol v druhom kole zo stoličky, proti nemu by som šiel voliť snáď kohokoľvek.


mikchalus
mikchalus | 14.3.2019 22:33

alli baba: cudujes sa vladovi ? ja nie. bolsevici hadzu vsetkych svojich nepriatelov do jedneho vreca, teda presnejsie, gulagu...


bhave
bhave | 15.3.2019 05:11

Uz to ide dole vodou https://www.omediach.com/hoaxy/15215-zem-a-vek-upravil-nos-caputovej-ako-na-antisemitskych-karikaturach

Apropo, pri tom argumentacnom mlzeni reality sa netreba divit, ked niekto ako "dalsiu" volbu pre niekoho dedukuje koho dedukuje.


vlado
vlado | 15.3.2019 08:07

chlapi, strácate cit pre iróniu
jebnem si ja radšej borovičku


JG
JG | 15.3.2019 10:57

slušne vám to tu kúruje, už nech je nedeľa :))


macska
macska | 15.3.2019 17:19

hriech možno, ale ťažký nie: veď koľko môže Čaputová vážiť? 65 kg?


blackota
blackota | 15.3.2019 17:33

" "> vies o tom hovno, ked ides porovnavat komozmrdov spred '89 a europarlament.


blackota
blackota | 16.3.2019 11:49

" " > este raz a pomaly - ak si schopny pouzit prirovnanie, ake si pouzil, a myslis to vazne, tak o celom vies naproste hovno.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 16.3.2019 12:39

Obavam sa, ze po volbach naplno praskne skandal so Stefunkovym napojenim na Smer a v druhom kole bude na vyber Sefcovic s Caputovou obaja nezavisli kandidati s podporou Smeru :-) a kedze Caputovu potom bude narod povazovat za podvodnicku, previca uplne rezignuje a Sefcovic vyhra s cca. 80% hlasov. Ak sa do druheho kola z uvedenej dvojice dostane len jeden kandidat, tak ma Smer stale vysoku sancu uspiet. Velmi si prajem aby som sa v Caputovej mylil!


bhave
bhave | 16.3.2019 13:00

Tak hlavne nekandiduje Stefunko, cize treba rozmyslat trosku v inej rovine. A neviem, ci by take nieco uz nevycmuchali doteraz. Ved uz sa o to kadekto pokusal. Ale suhlasim, ze "niektori" ludia maju viac info ako my. Ale zeby s takou istotou pocitali, ze sa dostanu do druheho kola a vytiahnu to az tam. Tak je to riadny gamble, kedze maju co robit, aby tam nesiel Harabin. Skor by bolo jednoduchsie, ak by to bolo mozne odstavit ZC uz teraz, a potom by aj ludia co ju podporovali z istej casti volili v druhom kole medzi MS / SH skor MS. Aj ked v gumenych rukaviciach, a mensia cast, ale predsa. Ak bude dvojica ako to zatial vypada ze bude, teda ZC / MS, tak je pravdepodobne, ze by to musela byt neviem aka bomba. A stale to skor sposobi, ze len cast volicov skor nepojde volit, ako by volila MS. A ZC by mohla od takej potencialne toxickej veci distancovat. Cize ak to nebude priamo spojene s nou, tak neviem.
Ale kto vie, to teraz povazujem za varenie z vody.

Ale celkom ma fascinuje, ked niekto napise, ze nepojde volit, alebo pojde volit niekoho z trucu. Podla mna to hlavne vypoveda o moralke samotneho cloveka, pripadne o tom, ze si neuvedomuje dosledky svojich (ne)cinov.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.3.2019 19:20

Napisat, ze hlavne nekandiduje Stefunko je ako tvarit sa ze Sefcovic nie je kandidat smeru. Ale uz je to jeno, kocky su hodene caka nas drhe kolo a tam uz sa nase hlasy zjednotia.


mikchalus
mikchalus | 18.3.2019 02:00

Alli baba - presne tak, nech sa tu niekto netvari, ze caputova nekandiduje za stefunkovu BOLSEVICKU stranu. KANDIDUJE.


vlado
vlado | 18.3.2019 10:34

vysvetlite mi niekto tú logiku, že prečo by mal smer platiť oboch kandidátov. veď ked je smeru jedno kto z nich vyhra, tak načo ten štýl vedenia kampane a zbytočne minutých peňazí.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 18.3.2019 10:57

Preco by minali peniaze, lebo vyhraj volby a mozes vsetko? Je lepsie sa poistit? Ja netvrdim, ze caputovu priamo plati smer, ale ak ma PS financne sutoky alebo stoky zlievajuce sa so smerom moze mat aj podstatne vyssi vlyv ako by sme sa dokazal obavat. Zalezi len na tom ako velmi potrebuje Fico byt predsedom US a co vsetko je pre to ochotny urobit a kto vsetko mu je ochotny na to dat financie. Nechcem konspirovat to vsetko su dohady, podporuju to ale fakty, ze PS ma korene v SDL rovnako ako Smer, Stefunko sa netaji, ze volil smer, zbavuje sa firiem aby sa spolu s nimi zbavil podozrenia, ze kseftuje so smerom. Caputova pri svojom vzostupe z nicoho na 65% prekonala unikovu kozmicku rychlost, co vyzaduje vydatnu financnu podporu, lebo rovnako mohli media urobit star aj s ktorehokolvek marginalnaho kandidata napr. Zuzulu,... Prezident nie je nedolezita funkcia, Fico tiez kandidoval, takze tvrdenim, ze je to len diplomaticka postava si opat raz pekne nakladol vlastne sracky do svojej spinavej huby.


vlado
vlado | 18.3.2019 13:38

ježiši zaš štefunko voli smer, veď to boo pred 12 rokmi či kedy. smer mal niekedy 45% podporu, teraz má 20, to teraz všetcí tí, čo ich nevolia, sú zlí zlí smeráci? človek mení časom názor. ty si nikdy nevolil stranu, za ktorú si sa potom hanbil? bo ja hej :D
nie som volič štefunka, a myslím ali že sa mýliš.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader