Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
jangaso
Mienkotvorne Zdroj: www.facebook.com
 
VelkyNevykonny
VelkyNevykonny | 26.5.2022 08:59

Pokiaľ berieme ako mienkotvornú správu, ktorá začína "Russia says..." tak budiž


Jojojo
Jojojo | 26.5.2022 10:47

Vyšli s rukami nad hlavou, boli odzbrojení cudzou armádou a odvezení na územie protivníka... akože sa tomu hovorí?

Médiá: EVAKUÁCIA! :D


Xytrolin
Xytrolin | 26.5.2022 11:30

@Jojojo: Média informujú o tom, na čom sa obe strany dohodli a čo prezentovali. To, že nakoniec o necelý týždeň po dohode vylezú všetci, a nielen ranení, sa zjavne odzrkadlí aj v informovaní čitateľov. Či naďalej má napr. taký The Moscow Times písať o evakuácii? :D To by si chcel? :D Nestačí, že celé to volajú špeciálna vojenská operácia? Mimochodom, tento týždeň má tá operácia oficiálne aký cieľ? Nech sme "in" :)


vlado
vlado | 26.5.2022 12:22

jokokot no a prečo teda moscow time píše o evakuácii?


Jojojo
Jojojo | 26.5.2022 13:06

Chytrolin takže Ukrajinci sa dohodli s Rusmi na odzbrojení a evakuovaní ukrajinských vojakov ruskou armádou. Na ruské územie. Oukej... :)


Tupolin
Tupolin | 26.5.2022 13:12

@Xytrolin ty by si sa mal volat kokotin.

@vlado moscow times > hned prva veta. Snad to zvladnes.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Moscow_Times


vlado
vlado | 26.5.2022 13:17

tupolin: zvladol som to. existuju ešte noviny ktore sa volaju po hlavnom meste a vychadzaju v inom štáte?


Nathanael
Nathanael | 26.5.2022 15:17

vlado: Asi niečo ako u nás Britské listy :)


mj
mj | 26.5.2022 15:44

Jojojo to mas ako so specialnou operaciou, vsetci ostatni okrem ruzzov to nazyvaju vojna. Ak existovala dohoda, ze sa ti vojaci vymenia za ruzzkych da sa na to divat ako na "evakuaciu". Ale nechce sa mi verit, zeby ukrajinci boli natolko naivni, zeby tomu uverili.


Jojojo
Jojojo | 26.5.2022 16:58

Hej, Ukrajinci zase nazývajú bombardovanie vlastných dedín "protiteroristickou operáciou". A západné médiá nazývajú zajatie "evakuáciou" 🤡


Xytrolin
Xytrolin | 26.5.2022 22:01

@Jojojo: Aké vlastné dediny!? Veď to bolo vtedy Novorusko, plné ozbrojených baníkov a oceliarov, ktorí vydržali vzdorovať 8 rokov! Nie ako tí srabi z Mariupoľa, čo proti regulérnej armáde vydržali iba 80 dní, všakže, ehm... To mi nejako nevychádza. Apropos, a v tom "Novorusku", napriek tomu "šialenému 8 ročnému bombardovaniu" bolo percentuálne viac obetí na novoruskej strane od novoruských mín, čo si tam sami položili, retardi...
@kokotin: AD The Moscow times- neštastníci z ruských novín, čo sa v roku 2017 museli kvôli písaniu pravdy presťahovať do inej krajiny, lebo v Rusku sa tá skutočná demokracia už nedala vydržať :) Asi boli moc rozmaznaní...


Jojojo
Jojojo | 26.5.2022 22:12

Jasné chytrolín - v podstate to tam okupuje ruská armáda už od Majdanu...
https://www.youtube.com/watch?v=VNig07RtWxA


mj
mj | 26.5.2022 22:24

Jojojo ale ked ruzzi napadli cecensko a zrovnali Groznyj so zemou, bola to protiteroristicka operacia, ze ? Nejak sa to to zamotava...


Tupolin
Tupolin | 26.5.2022 23:26

@xytrolin. Fakt sa premenuj. Nie si schopny si ani poondiatu wikipediu a prvych par riadkov z nej precitat.
Radsej zakonspirujes neake hovna z tvojej "nad vecou" hlupej hlavicky.


mj
mj | 27.5.2022 08:17

mozno by bolo dobre citat viac ako len tych "par riadkov"


In April 2014 longtime editor-in-chief Andrew McChesney stepped down and was replaced by Nabi Abdullaev, a former Moscow Times reporter, news editor, managing editor, and deputy editor-in-chief who had left in 2011 to head RIA Novosti's foreign-language news service.[22] Shortly after his appointment, Abdullaev argued in The Guardian that the west's "biased journalism ...robs the west of its moral authority".[23] In Autumn 2015 Abdullaev was removed from his post and replaced by Mikhail Fishman, former head of Russky Newsweek.[24]


The Moscow Times currently belongs to a limited liability company which is 51% owned by Russian businessman Vladimir Jao [ru], the CEO of an airline catering company, 30% by Svetlana Korshunova (Russian: Светлана Коршунова), general director of the paper, and 19% by Derk Sauer, the original founder of the paper. Speaking to Kommersant, Derk Sauer explained that this is merely to comply with a Russian law which prohibits foreigners from controlling more than 20% of any Russia-based media company, since Sauer is a Dutch citizen. He further said that Vladimir Jao is an old friend of his, and "he does not control the publication, he is a partner".[2][1][34]


Tupolin
Tupolin | 27.5.2022 08:47

@mj precital si si, ale porozumenie ti chyba.
Je to zahranicna tlac.


mj
mj | 27.5.2022 09:28

Tupolin ano, ano, aj RT DE bolo zahranicne. Mozno si len ty neporozumel co znamena "zahranicne medium" ked ho vedie byvali sef RIA Novosti :)


Xytrolin
Xytrolin | 27.5.2022 23:33

@Jojojo: Mýliš sa, Rusko okupuje Ukrajinu od nepamäti! ;)


Tupolin
Tupolin | 30.5.2022 13:02

@mj to su dve rozdielne veci.
Porovnavas statne medium vs sukromne medium zalozene a vlastnene zahranicnym obcanom, ktore ma zakladnu v zahranici.


mj
mj | 30.5.2022 13:25

Tupolin ale iste :D

https://www.wer-zu-wem.de/firma/rt-deutsch.html


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader