Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
jangaso
Admin neser ma, však je to vtipný omyl
 
Daniel
Daniel | 10.5.2022 08:25

Nie, je to propagandisticka manipulacia.


JG
JG | 10.5.2022 08:26

@Daniel jak propagandistická, však oni s tým textom zverejnili čo zverejnili. Mne to príde vtipné ako sa obabrali :)


Daniel
Daniel | 10.5.2022 08:34

No, az mi das presny link na tento presny prispevok v Zelenskom twiteri, tak si to pozriem, ale inak je to len k prispevku pricapnuta fotka a dana do propagandistickeho placu. Rusky bot to zhruba pred 16 hodinami vypustil do (najma ruskej) siete.


JG
JG | 10.5.2022 08:37

@Daniel to je príspevok z instagramu tu je link https://www.instagram.com/p/CdVdrC_Ikbp/ len prvú fotku už zmazali už ich je iba 9 nie 10, ale autora tej prvej v texte stále nechali :D A je to autor tej foto čo si mi poslal článok v tej zmazanej diskusii. A je to tá istá fotka, čo bola na twitteri ministerstva obrany tu https://twitter.com/DefenceU/status/1523626106967904261 ale ten tiež zmazali, ale na twitter archíve sa dá nájsť...


Daniel
Daniel | 10.5.2022 08:42

JG | 10.5.2022 08:37 -> Este raz. Fotka je stara. Teraz uz mozes tvrdit co chces, ked to tam nie je.


JG
JG | 10.5.2022 08:46

@Daniel ahá, takže keď sa na to pýtajú ľudia čo to videli že prečo to zmazali, keď o tom existujú v archívoch dôkazy že to tam bolo, ale keď sa to vymazalo tak sa to vlastne nestalo :D Zaujímavá úvaha. A tam sú všetky tie fotky staré. To je status pri príležitosti sviatku a fotky sú ilustračné ak si si nevšimol. To nie je frontová reportáž z toho dňa...


Lucy in boots
Lucy in boots | 10.5.2022 09:00

Aj keby mali Ukrajinci plechavych drbnutych náckov v armáde (čo asi aj majú) tak momentálne sú najväčší nacisti Rusi. Lebo moji zlatí, nacizmus je o tom, že nejakí panski národ na právo dobýjať a uzurpovat čo len chce. Argument Ruska, je že má právo sa rozširovať lebo by sa na jeho úkor rozširoval niekto iný. Klasické chápanie medzinárodnej politiky pre kremlobotov. Nech to stojí čo to stojí. Následne prípadne mŕtvoly sú len daňou za potreby vlasti.


JG
JG | 10.5.2022 09:06

@Daniel dokonca aj keď si pozrieš úpravy na ofiko fb ministerstva obrany zistíš, že fotka od autora Стас Юрченко bola odstránená dodatočne https://www.facebook.com/MinistryofDefence.UA/posts/313092214336571

@Lucy in boots aj keď môžeš mať pravdu, tak hádam nechceš povedať, že spolu s vetou "v deň víťazstva nad nacizmom bojujeme o nové víťazstvo" zdieľať fotku delostrelca s insígniou nacistického Nemecka nie je vtipný omyl :) Inak je pre mňa zaujímavé sledovať ako nejeden človek v prípade vojny na Ukrajine dokáže rozlišovať medzi zlými a dobrými náckami... Pre mňa neexistuje väčší a menší nácek, všetci majú rovnako jebnuté zmýšľanie ich "veľkosť" závisí jedine od toho akú majú momenátlne silu...


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 10.5.2022 09:17

JG nechaj tak, oni pravdu ani nechcu vidiet.


ygnac
ygnac | 10.5.2022 09:24

Nackovia su vsade. My ich mame v parlamente a maju cca 10% volebnu podporu. Na Ukrajine ich je tiez urcite, ale pri volbach mali nieco okolo 1% (o jeden rad inde). A v Russku je to narodna ideologia, podpora k 100% (tam uz su dve nuly navyse).
Takze fakt vhodne porovnanie. Gratulujem, demagog.


mj

testovacipaco
testovacipaco | 10.5.2022 09:32

@JG: však také dobré veci tu dávaš a potom zabiješ takúto blbosť, ech...


JG
JG | 10.5.2022 09:38

@ygnac v ktorých voľbách mali u nás náckovia 10% a na ukrajine 1% vopdred dík za info. Lebo som snažil pozerať štatistiky a nejako mi to nesedelo. A neber to prosím ako obhajobu Ruska. Iba ma zaujíma či ja neviem hľadať, alebo si ty prikrášľoval...

@testovacipaco kurva ale nehovor že to nie je vtipné, takto sa odrbať. Ja nechápem prečo sa mnoho ľudí pozerá na humor tak aby to bolo ešte aj ideologicky politicky neviem ako kóšer :)


Nathanael
Nathanael | 10.5.2022 09:42

JG: Pointa je v tom, že na posilňovaní ukrajinských nacistov majú už roky najväčšiu zásluhu nacisti kremeľskí...


JG
JG | 10.5.2022 09:46

@nathanael to je pravda, v 2014 sa to prejavilo a prejaví sa to aj v tých budúcich ak budú...


obserr
obserr | 10.5.2022 09:48

@JG niekedy sa mi zda, ze vo svetlych chvilkach chces ukazat, ze cierno-biele videnie je mimo a potom sam, ked ti to vyhovuje, spravis to iste...

jasne, ze (neo)nackovia su vsade a teda aj na ukrajine - dobre sa im dari najma tam, kde je nejaky pocit ohrozenia, ci uz realny alebo umely .. na ukrajine sa ich snazili dostat zo struktur, ktore zaclenili pod oficialne ozbrojene sily a 100%ne sa im to nepodarilo na 100% :) - cize ano, je to "vtipny" omyl, ak sa do oficialneho vystupu dostala naci symbolika (a nejdem to overovat)

a aj v tomto mas pravdu: ich "veľkosť" závisí jedine od toho akú majú momenátlne silu

no a problem je, ze na ruskej strane je to "rovnako jebnuté zmýšľanie" sucastou oficialnej statnej propagandy, a teda ho preberu aj taki, ktorym by to za inych okolnosti v zivote nenapadlo .. kym sa s nackami vysporiadava kazdy "doma", tak mozes mat luxus nerozlisovat vacsi/mensi nacek (inak, MariankoKotleba je vacsi alebo mensi? sympatizant alebo propagator?) .. ale urcite je iny level, ked "nackovsky" zdovodnujes napadnutie inej krajiny a tlacis to "svojim" ludom do hlav

takze ukrajinski nackovia sa urcite nevyparili a imho bojuju skor na ukrajinskej strane nez by prebehli na druhu stranu ;) a tipujem, ze po (pre ukrajinu) uspesnom konci by ich mohli aj amnestovat/odmenit, ak z "nackovania" medzitym vyrastli - no v tejto chvili je to pochopitelne jedno a ukrajincom je kazda bojaschopna ruka noha dobra na obranu (= na oficialnom ukrajinskom uzemi)

ten priklad s horiacim domom je uz otrepany, ale fakt je jedno, ci ti pomaha hasit nacek, talibanec, jehovista, gay, zlodej alebo vrah


Daniel
Daniel | 10.5.2022 09:49

JG | 10.5.2022 09:46 -> Najprv sa zachrani uroda z pola a az potom sa cisti od pliev.


Nathanael
Nathanael | 10.5.2022 09:50

JG: Ešte je rozdiel v tom, že kremeľský nacizmus aktuálne chce viac územia a tvrdí, že ukrajinský národ neexistuje. Ukrajinskí nacisti zrejme nenávidia Rusov paušálne, ale existenciu Ruska a jeho hranice nikdy nespochybnili, ak sa nemýlim...


Xytrolin
Xytrolin | 10.5.2022 10:01

Pravda je, že vojaci si radi pripínaju na seba všelijaké symboly a talizmany a insígnie a čím viac death, tým lepšie. Čo mňa vyrušuje na tej fotke je, že ten emblém je akoby mimo mierku. Tá lebka je obrovská. A vedľa má nejakého ufóna. Sympatie s nacizmom, fašizmom, komunizmom a vlastne akýmkoľvek takým podobným izmom je problém, ak je pretláčaný už oficiálne, viď Rusko.


mdl
mdl | 10.5.2022 10:11

ok, podme poslat USA pozivaci list na SR, aby nas specialnou vojenskou operaciou zbavili nacistov kotlebu, mizika atd. a ich podporovatelov (fico, blaha).

suhlasis?


JG
JG | 10.5.2022 10:22

@obserr a ty máš teda pocit, že pomáhame ukrajine hasiť, hej? Alebo že dodávkami zbraní prípadne sankciami čo škodia pomaly viac nám ako Rusku porazíme Rusko a jeho jebnuté zmýšľanie?

Lebo ja osobne si myslím, že sme ich hodili na obetný oltár, prilievame do toho horenia benzín, ale pokrytecky sa tvárime že ako úžasne pomáhame a čakáme ako to dopadne. Už som to tu niekomu písal na inom mieste, bez ohľadu na to čo si kto myslí o Rusku, tak keď už sa rozhodli že idú do vojny, tak jediná možnosť ako ich zastaviť bola nabehnúť zborovo na hranice aj za cenu WW3. Ako posielať na Ukrajinu iba zbrane a tváriť sa že však možno to vybojujú a dokonca niektorí blúznia ako získajú nazad aj Krym. Bez WW3 to jednoducho nepôjde. A vôbec by ma neprekvapilo, keby náš spôsob boja vo finále dosiahne Ukrajinu rozmrdanú na maderu, EÚ v kolapse, USA v pohode a Rusko so škrabancom...

@mdl však pozývací list už poslaný bol, teraz iba záleží, kde sa Rus zastaví. Od toho závisí špeciálna operácia USA u nás...


blackota
blackota | 10.5.2022 10:22

JG> ok, a keby to tak akoze aj hned bolo, tj ze by chalanko mal na mundure totenkopf, tak potom co? cop tym vlastne chces povedat?

ideme sa tu posrat z nejakej nasivky niekoho, kto sa realne postavil voci mongolskym hordam, ktore vpadli do jeho krajiny, a pachaju tam zverstva, ktore si ukrajina pamata naposledy niekedy z '42 v podani nacistov? nechyba ti tak trochu zmysel pre proporcie?


mj
mj | 10.5.2022 10:29

JG tak strasne sa snazit budit dojem o tvojej "neutralite" ci "realite"
a teraz si sa tak krasne vyfarbil, nezajdes na kavicku s Alice Schwarzer ? :)


JG
JG | 10.5.2022 10:29

@blackota však už som to písal vyššie, že zdieľať na oficiálnej stránke prezidenta fotku delostrelca s insígniou nacistického Nemecka spolu s vetou "v deň víťazstva nad nacizmom bojujeme o nové víťazstvo" mi príde ako vtipný omyl :) A ja sa nejdem posrať z nášivky, ja sa idem skôr posrať z našej "pomoci"


mj
mj | 10.5.2022 10:31

Dovolim si brebrat jeden prispevok z ineho fora :

Co SSSR obdržel od USA v rámci Lend-Lease od roku 1941 do roku 1945:

409 tisíc nákladních vozů,
13,3 tisíce traktorů a tahačů,
18,7 tisíc letadel,
12,5 tisíc tanků a samohybných děl,
90 nákladních lodí,
105 protilodních lodí,
1900 lokomotiv a 11000 vagónů,
4,5 milionu tun potravin.


blackota
blackota | 10.5.2022 10:32

JG> "A vôbec by ma neprekvapilo, keby náš spôsob boja vo finále dosiahne Ukrajinu rozmrdanú na maderu, EÚ v kolapse, USA v pohode a Rusko so škrabancom..."

zatial to vyzera tak, ze UA na maderu rozmradana nie je, okrem teda oblasti, ktore od 2014 okupuju Rusi, USA davaju zatial zo vsetkych najviac, a nebude to ani pre nich lacny spas, EU sa zomkla, ako nikdy predtym, a ak to dobre pojde, tak to nastartuje samocistiace procesy vnutri (verim, ze Madarov kopnu do riti alebo umravnia), a Rusko teda vonkoncom so skrabancom neskoncilo, ani neskonci, to nie je o tom, ci maju maslo v obchode, ale ci vobec ostane ta krajina v tej podobe, v akej je - po tom, co predviedli za ostatne dva mesiace, prisli aj o posledny zvysok respektu, nie su uz vnimani ani ako regionalna velmoc, a kedze Cinania zistili, ze Rusi su vojensky a technologicky uplne v riti, tak je len otazka casu, kedy si zacnu porcovat Sibir uz naozaj, a nie len cez skupovanie pody a infiltraciu obyvatelstva.


mj
mj | 10.5.2022 10:32

JG aj z toho to dodali USA SSSR sa ides posrat ? Hnusni amici to len predlzovali a dnes si mohol v klude beztrestne hailovat nebyt ich...


Daniel
Daniel | 10.5.2022 10:32

JG | 10.5.2022 10:22 -> Aha, takze rusi nam pocas SNP nemali pomahat dodavkami zbrani a velitelov, lebo ostane len "rozmrdane" Slovensko?

A tvoja fascinacia WW3 je uzas. Asi nemas deti, ziadnu rodinu, nikoho, kto by mohol vo vojne zomriet, ked ti to pripada tak "fasa".


blackota
blackota | 10.5.2022 10:34

JG> A ja sa nejdem posrať z nášivky, ja sa idem skôr posrať z našej "pomoci" - ok, suhlasim, davame stale malo, mali by sme davat nasobne viac, asi si nedokazeme predstavit dost dobre, co by mohlo nastat, az by sa horda prevalila do EU, ludia trosku zatvaraju oci pred tym, ze to, co sa deje na okupovanom uzemi zo strany Rusov, nie je ziaden film.


JG
JG | 10.5.2022 10:45

@mj nie nejdem, musel som si googliť kto to je. Moja pointa k dodávkam zbraní Ukrajine bola taká, že Ukrajina pri porovnaní s Ruskom potrebuje okrem zbraní aj personál ku nim. Samotné zbrane sú hlavne cieľ pre ďalšie rakety a v končenom dôsledku môžu spôsobiť viac škody ako osohu. Záleží ako dlho bude vojna trvať.

@blackota bodaj by si mal pravdu, snáď uvidíme o 5-10 rokov

@Daniel ja nie som fascinovaný WW3, ja sa bojím WW3. Jediné čo hovorím, že ak niekto rozširuje predstavu, že Rusko pustí Krym Ukrajine bez WW3 je popierač reality. A obávam sa, že ku Krymu sa po tejto vojne priradí aj Donbas...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader